torsdag 7. oktober 2010

ALICE COOPER
Da har det endelig skjedd. Alice Cooper er nominert til Rock & Roll Hall of Fame. Det var jammen på tide. Alle som kjenner meg vet hvor stor fan jeg er, og jeg har selfølgelig stemt på han på alle mulige plasser jeg har funnet. Og så langt ser det ut som til at han leder stort :) Han bør vinne, det er vel fortjent.
Jeg har hatt gleden av å oppleve han live 2 ganger i år. Først på Steinkjer Festivelen, og så i Stockholm. På Steinkjer var det is kaldt, og i Stockholm regnet det så ille at vi gikk i gjørme opp til knærne. Men det var uansett verdt det. Hadde sikkert stått i 20 minus og storm også jeg :) Har lagt med noen bilder fra Steinkjer Festivalen. Vi fikk også lurt oss til bilder sammen med gitaristene hans. Ikke nok med at Alice er størst, men han kan å finne kjekke gitarister også ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar