mandag 11. oktober 2010

STRIKKE DILLA
Jeg har fått fullstendig strikke dilla. Har siden i vår produsert en rekke plagg til Emilie, og en par ting til meg selv. Men nå er skapet til Emilie fullt for denne gang, så jeg har begynt å produsert for andre. Det er så rart med det. Jeg har fått det sånn at jeg har problemer med å holde fingrene i ro. Hvis jeg ser på tv eller bare sitter å prater med folk føler jeg det er noe som mangler hvis jeg ikke har strikkingen mellom fingrene. Snakk om avhengighet :) Emilie er veldig fornøyd da. Hun er kjempeglad når hun får noe nytt. Bare jeg vasker ut ulla som hun kaller det :) Tror jeg må lære henne å strikke etter hvert, så opptatt som hun er av det. Vi var på Sparkjøp for en stund siden, og da ville hun ikke se på leker. Hun skulle se på garn :) Hun bestiller også klær til Astrid, dukken sin. Så Emilie og Astrid har fått likedanne ulldresser til vinteren. Neste prosjekt blir vel VM genseren. Har fått bestilling fra barnehage tanten til Emilie. Så da er det bare å håpe fingrene holder, og strikke videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar