torsdag 28. oktober 2010

SVERIGE TUR
Jeg var med Tanja og Bjørn til Kaxås i Sverige i helga. Vi kjørte etter jobb på fredag. Stoppet i Åre for å spise middag. Vi venta ca en time på maten, så da vi endelig fikk den slukte vi den i oss før vi kjørte videre. Vi kom frem til et kaldt hus, så det var bare å bære inn fra bilen og få i gang varmen.

Tanja var klar med øl og yatzy før det var varmt, så ullpledd var en god ting :)
Bjørn hadde med seg en kompis Torbjørn, som var i jakt modus, så på lørdag fløy de til skogs mens Tanja og jeg dro til Østersund for å drive med en annen type jakt. Bjørn og Torbjørn jakta på fugl, mens vi jakta på gode tilbud :) Vi fikk fangst, det gjorde ikke Bjørn og Torbjørn. Sånn kan det gå :)
Da vi kom tilbake til Kaxås, fikk vi besøk av en Norsk Elghund. Det var den snilleste Elghunden jeg har truffet. Helt utrolig nydelig.

Dette bildet er tatt i kjelleren til Bjørn og Tanja. Snakk om å ha kommet til himmeriket. På hyllevis med godt øl :)



Og sånn så det ut i tomgods sekken på søndag ;)


Søndag kjørte vi opp på et utsiktspungt. Skikkelig vakker utsikt. Det var en koselig tur, og jeg håper jeg får muligheten til å bli med over siden også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar