søndag 3. oktober 2010

OVERRASKELSES FEST

Jeg har lenge tenkt på å starte opp med bloggingen igjen. Og jeg fant ut at i dag måtte bli dagen.

Min første fødte Silje ble 24 år i går. Og dette hadde hun lyst å feire i et festlig lag med venner. Men så var det store problemet å få Emilie til å gå med på å overnatte hos mamma og meg. Hun har hatt skikkelig seperasjonsangst etter at oldefaren hennes gikk bort. Så kom Vegar opp med en god plan. Vi fortalte Emilie at vi ville lage en overraskelses fest for mamma dagen etter bursdagen hennes. Og da fikk vi snuppa til å ligge over gitt :) Og hun har holdt på "hemmeligheten" i 3 uker. Flinke jenta :) Så i dag ble det overraskelsesfest med kake. balonger og serpentiner. Emilie pyntet både kake og i stua. Det var serpentiner overalt. Silje klarte fint å spille overrasket da hun kom. Emilie var i hundre og visste nesten ikke hvilken fot hun skulle stå på :) Det ble kake med 24 lys på, gaver og bursdagssang :)



Søte Emile pynter kake med Seigdamer og Non Stop. Litt på kaken en mye i munnen :)

Her er Emilie fotograf.


Fotograf Emilie på farta igjen. Motovet er Ida-Marie og meg



Oldemor som et litt uvillig motiv :)

Kaken pyntet av Emilie :)




Bursdagsbarnet Silje. 24 år med krone :)



Emile og pappa.


Emilie ved middagsbordet.




Resten av gjengen frotser i fårikål. Ida-Marie og jeg spiste klubb. Takket nei til fårikål

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar